SEO365 Gidas kaip išsirinkti SEO partnerį

Patarimai, kaip išsirinkti SEO partnerį

Verslui labai svarbu žinoti, kaip išsirinkti tinkamą SEO partnerį, ne tik siekiant didesnio organinio srauto, bet ir geresnių pozicijų bei didesnio konversijų skaičiaus. Kokie rezultatai bus pasiekti optimizuojant jūsų svetainę tiesiogiai priklauso nuo pasirinktų SEO paslaugų teikėjų. Visgi, išsirinkti tinkamą SEO partnerį tikrai nėra lengva, ypač kai SEO įmonių skaičius nuolat sparčiai auga. Todėl labai naudinga žinoti, į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis verslui tinkamą SEO partnerį, todėl skaitykite toliau, šiame SEO365 gide rasite svarbiausius patarimus.

Tikslų nustatymas ir juos įgyvendinti galinčios įmonės paieška

Kiekvienos įmonės tikslai yra skirtingi, todėl SEO paslaugų teikėjus reikia rinktis atidžiai. Visų pirma, reikia užsibrėžti pagrindinius tikslus ir tada ieškoti SEO įmonės, kuri galėtų padėti juos įgyvendinti.

Pavyzdžiui, jums gali būti siūlomas organinio srauto padidėjimas, tačiau vien to nepakanka, nes tai savaime neužtikrina didesnių pardavimų – juk svarbi ir organinio srauto kokybė. Norėdami išvengti nesusipratimų ir abstrakcijų, turite aiškiai žinoti, ko tikitės iš pasirinktų SEO partnerių. Galbūt norite padidinti savo e. parduotuvės pardavimus arba prekės ženklo žinomumą, valdyti reputaciją internete, sumažinti atmetimo rodiklį ir padidinti konversijos rodiklį arba pritraukti daugiau tikslinių lankytojų? Tai yra tik keli galimų tikslų, kuriuos galima pasiekti SEO pagalba, pavyzdžiai. Kad ir kokie būtų jūsų tikslai, būtina juos aiškiai suformuluoti ir įsitikinti, kad pasirinkta SEO įmonė galės juos įgyvendinti.

Atsižvelkite į SEO įmonės patirtį

Prieš pasirinkdami tinkamą SEO įmonę, pirmiausia pasidomėkite jos patirtimi. Apsilankykite jos svetainėje ir įvertinkite, kaip ji optimizuota ir ar ją galima rasti internetinėje paieškoje. Peržiūrėkite ir jos aptarnautų klientų tinklalapius, jų vidinę būklę ir pozicijas internetinėje paieškoje. Jei SEO įmonės tinklalapyje nėra nurodyti buvę ar esami klientai, būtinai paprašykite jums pateikti iki tol atliktų darbų pavyzdžių, kad turėtumėte daugiau informacijos apie įmonės veiklą, profesionalumo lygį ir pasiektus rezultatus.

Nesivadovaukite vien tuo, ką apie save sako patys SEO paslaugų teikėjai. Tik atliktų darbų pavyzdžiai ir faktai rodo tikrąją SEO įmonės reputaciją ir vertę. Jei turėsite pakankamai patikrinamų įrodymų, galėsite būti ramūs, kad tokie paslaugų teikėjai sugeba pasiekti reikšmingų rezultatų ir gali būti verti jūsų pasitikėjimo.

Niekas negali užtikrinti rezultatų

Pirmiausia kiekvienam verslo savininkui, norinčiam pasirinkti SEO partnerį, rekomenduojama susipažinti ir su SEO pagrindais, t.y. kaip veikia SEO, kaip pasiekiami rezultatai ir kokios metodikos gali būti taikomos. Tokiu būdu galima lengviau atskirti etišką SEO praktiką nuo tos, kuri prieštarauja paieškos sistemų politikai.

Tai tiesiogiai susiję ir su tuo, ką jums siūlys SEO paslaugų teikėjai. Nei viena etiška praktika užsiimanti SEO įmonė jums negarantuos jokių rezultatų. Jei šių paslaugų teikėjai tvirtins, kad gali „garantuoti“ konkrečią vietą „Google“ paieškos sistemoje arba nurodys tikslų lankytojų srauto prieaugį, geriau paieškokite kitų. Jei tokie pažadai skamba per gerai, kad būtų tiesa, greičiausiai taip ir yra. Iš tikrųjų niekas negali pažadėti konkrečių pozicijų ar konkretaus srauto. Vietoje to, jūsų pasirinkti SEO paslaugų teikėjai turi pažadėti laikytis visų paieškos sistemų gairių, reikalavimų ir taisyklių, tokiu būdu kokybiškai ir profesionaliai optimizuodami jūsų tinklalapį.

Patikrinkite atsiliepimus ir rekomendacijas

Renkantis SEO partnerį ne mažiau svarbu peržiūrėti ir internete pateikiamus atsiliepimus bei rekomendacijas. Jei SEO paslaugų teikėjai dirba nekokybiškai, greičiausiai internete surasite ir neigiamų komentarų.

Žinoma, ieškodami buvusių ar esamų klientų atsiliepimų, neapsiribokite tik tais, kurie pateikiami konkrečių SEO įmonių tinklalapiuose. Stenkitės atlikti platesnę paiešką internete ir kartu įvertinkite tai, kokiose rinkose veikiantys vartotojai palieka atsiliepimus. Visos rinkos yra skirtingos ir pasižymi nevienodu konkurencijos lygiu. Jei teigiamų atsiliepimų randate tik iš tų įmonių, kurių niša yra pakankamai nekonkurencinga, o jūs veikiate aukšto konkurencijos lygio rinkoje, nepriimkite skubotų sprendimų.

Susitikite su SEO paslaugų teikėjais

Prieš priimdami sprendimą dėl SEO paslaugų teikėjų, pirmiausia su jais susitikite – akis į akį, arba nuotoliniu būdu. Svarbu, kad pajustumėte, kaip bendrauja SEO įmonės atstovai ir koks yra jų požiūris į klientus. Tuo pačiu suprasite, ar galėsite rasti bendrą kalbą su SEO paslaugų teikėjais ir ar sutampa jūsų požiūriai, nes jums teks ilgai bendrauti su pasirinktais SEO partneriais.

Planuodami susitikimą su pasirinktos SEO įmonės atstovais, tinkamai pasiruoškite. Sudarykite jums svarbių klausimų sąrašą, nepamiršdami į jį įtraukti tokių aspektų, kaip SEO įmonės patirtis jūsų verslo srityje, SEO paslaugų kainos, kada galima tikėtis rezultatų ir kt. Tai padės jums jaustis tvirtai pokalbio su SEO įmonės atstovais metu. Gauti atsakymai padės susidaryti nuomonę apie SEO įmonės patirtį, kvalifikaciją ir profesionalumo lygį.

Venkite abstrakčių atsakymų ir pasiūlymų 

Rinkdamiesi jūsų verslui tinkamą SEO įmonę, turite atkreipti dėmesį ir į tai, ar SEO paslaugų teikėjai yra atviri ir pasirengę aiškiai atsakyti į visus jūsų klausimus. SEO specialistai neturėtų vengti kalbėti apie SEO procesą, savo taikomas praktikas ir pasiektus rezultatus.

Jei jums pateikiama informacija nėra aiški arba pašnekovai atsisako išsamiai papasakoti apie taikomas metodikas, gali būti, kad jie taiko „Google“ paieškos sistemos politiką pažeidžiančius sprendimus, kurie ilgainiui gali nulemti ir tinklalapio nuobaudas ar net visišką tinklalapio pašalinimą iš paieškos sistemos rezultatų. Kiekviena profesionali SEO įmonė turi atvirai ir konkrečiai kalbėti savo SEO paslaugas ir taikomus metodus.

SEO paslaugų kainos ir naudos santykis

Ieškant tinkamo SEO partnerio svarbiausia ne SEO paslaugų kaina, o tai, ką gausite mainais už mokamą kainą. Už savo svetainės optimizavimo paslaugas, kurios padeda pasiekti aukštas pozicijas ir didesnius pardavimus, kiekvieną mėnesį mokėti 1500 EUR yra daug naudingiau nei per mėnesį šioms paslaugoms skirti 400 EUR ir nesulaukti norimų pozicijų, žinomumo ir pardavimų. Todėl SEO paslaugų kainos ir gaunamos naudos santykis yra labai svarbus.

Reikia pabrėžti, kad pigių, greitų ir paprastų SEO paslaugų negali būti. Kokybiškam svetainės optimizavimui reikia laiko, pastangų ir investicijų. SEO procesas yra tęstinis ir negali būti įgyvendintas per vieną dieną. Įmonė, kuri ima tik vienkartinį mokestį, greičiausiai nebus pats geriausias pasirinkimas. Išmintinga rinktis ilgalaikes sutartis, būnant tikriems, kad SEO įmonė sistemingai ir reguliariai optimizuos jūsų svetainę, neatsilikdama nuo paieškos sistemos algoritmų atnaujinimų ir laipsniškai gerindama svetainės pozicijas, lankomumą ir pardavimus.

Išsamios atliktų darbų ir pasiektų rezultatų ataskaitos

Būtina išsiaiškinti, kaip SEO įmonė savo klientus informuoja apie atliktus darbus ir pasiektus rezultatus. Patikimi SEO partneriai turi reguliariai sekti visus jūsų svetainės duomenis – nuo raktažodžių pozicijų ir apsilankymų svetainėje iki paspaudimų skaičiaus ir konversijų rodiklių. Visi šie stebimi ir fiksuojami duomenys turi būti analizuojami ir vertinami, siekiant suprasti, kokie veiksmai pasiteisina ir kaip būtų galima patobulinti įmonės rinkodaros planą.

Labai svarbu pasirinkti tinkamą SEO partnerį

Ieškant tinkamo SEO partnerio, svarbiausia ne tai, kiek reikės investuoti, o tai, ar pasirinkti SEO specialistai sugebės suteikti jūsų tikslus atitinkančias SEO paslaugas. Todėl siūlome įvertinti minėtus aspektus ir išsirinkti tinkamą SEO partnerį, kuris padės jūsų verslui užtikrintai ir sistemingai augti.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Draudžiama PatarimuPasaulis.lt skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur be raštiško sutikimo, o jeigu sutikimas gautas, būtina nurodyti PatarimuPasaulis.lt šaltinį su aktyvia nuoroda į jį.